2K Yöneticiliği Seçtiğinizde;
- Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini nasıl paylaştıracağınızı düşünmeyeceksiniz.
- Aidatların tahsili için komşularınızın kapısında beklemeyecek makbuz düzenlemek zorunda kalmayacaksınız.
- İşletme projesi hazırlamak gibi yorucu detaylarla uğraşmayacaksınız.
- Bina Görevlisi, güvenlik personeli ve diğer personellerinizin SGK, işe giriş bildirgelerini, aylık SGK bildirgelerini hazırlamakla uğraşmayacaksınız.
- Personellerinizin işe giriş ve çıkışlarında Bölge Çalışma Müdürlüklerine verilecek resmi evrakları tanzim etmekle uğraşmayacaksınız.
- Kat Malikleri Kurulu Olağan ya da Olağanüstü toplantılarınızın ve alınan kararların Kat Mülkiyeti Kanunu 'na uygun olup olmadığı hususunda kuşkularınız olmayacak.
- İhtiyacınız olduğunda asansörcü, elektrikçi, tesisatçı gibi ustaları aramayacak, ödemelerini düşünmeyecek, yapılan işin sorumluluğunu taşımayacaksınız.
- Ortak kullanım alanlarının (çatı, merdiven boşluğu, dış cephe gibi) bakım, onarım ve yenilemeleri için firma aramayacak, uygun teklifler almak için uğraşmayacaksınız.
- Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini kayıt altına almakla uğraşmayacak, denetimini siz yapacaksınız.
- Yangın tüpleri dolumu, yangın dolapları çalışıyor mu diye düşünmeyeceksiniz.
- Personelinizin yıllık izin formlarını hazırlamak, izne ayrıldığında hizmetlerin aksamamasını sağlamak gibi sorunlarla uğraşmayacaksınız.
- Defterlerinizin yıllık noter tasdiki ile uğraşmayacaksınız.
- Personelinize kıdem tazminatı fonu ayrılması gibi konuları dert etmeyeceksiniz.
- Ödemelerini yapmayan komşu/komşularınızı icraya vermek zorunda kalmayacaksınız.